14. A Red, Red Rose by ROBERT BURNS.


ROBERT BURNS 

14. A Red, Red Rose.

I.
O, my luve is like a red, red rose,That's newly sprung in June.O, my luve is like the melodie,That's sweetly play'd in tune.
II.
As fair art thou, my bonie lass,So deep in luve am I,And I will luve thee still, my dear,
Till a' the seas gang dry.
III.
Till a' the seas gang dry, my dear,And the rocks melt wi' the sun!And I will luve thee still, my dear,While the sands o' life shall run.
IV.
And fare the weel, my only luve,And fare the weel a while!And I will come again, my luve,Tho' it were ten thousand mile!

About author. 

Robert Burns, also known familiarly as Rabbie Burns, the National Bard, Bard of Ayrshire and the Ploughman Poet and various other names and epithets, was a Scottish poet and lyricist. He is widely regarded as the national poet of Scotland and is celebrated worldwide.

On Wikipedia. 

If find any bug please email at customerservice.thesuccor@gmail.com

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post