13. Ye Flowery Banks by ROBERT BURNS.

 
 

13. Ye Flowery Banks.

I.Ye flowery banks o' bonie Doon,How can ye blume sae fair?How can ye chant, ye little birds,And I sae fu' o' care?
II.Thou'll break my heart, thou bonie bird,That sings upon the bough:Thou minds me o' the happy daysWhen my fause Luve was true!
III.Thou'll break my heart, thou bonie bird,That sings beside thy mate:For sae I sat, and sae I sang,And wist na o' my fate!
IV.
Aft hae I rov'd by bonie DoonTo see the woodbine twine,And ilka bird sang o' its luve,And sae did I o' mine.
V.Wi' lightsome heart I pu'd a roseFrae aff its thorny tree,And my fause luver staw my rose,But left the thorn wi' me.

About author. 

Robert Burns, also known familiarly as Rabbie Burns, the National Bard, Bard of Ayrshire and the Ploughman Poet and various other names and epithets, was a Scottish poet and lyricist. He is widely regarded as the national poet of Scotland and is celebrated worldwide.

On Wikipedia. 

If find any bug please email at customerservice.thesuccor@gmail.com

Post a Comment (0)
Previous Post Next Post